Ambitie van het programma
De gemeente Apeldoorn wil een excellent functionerende organisatie zijn. Dat betekent dat de bedrijfsvoeringsprocessen optimaal ingericht zijn zodat deze de primaire gemeentelijke processen goed ondersteunen. Het financieel beheer is op orde. Dat betekent dat adequate informatie over geld, prestaties en risico’s beschikbaar is, zodat bestuur en management een betrouwbare basis hebben voor beslissingen. We beschikken over deskundig - en in alle opzichten voor haar taak toegerust personeel, dat in een organisatie werkt die niet belemmerend werkt, maar juist helpend is. De informatievoorziening is op orde en speelt soepel in op de huidige en toekomstige ontwikkelingen.
Speerpunten van beleid
Financiën Personeel en organisatie Informatievoorziening Juridische advisering en kwaliteitszorg |
Lasten
€ 54,9 k
Baten
€ 10,3 k
Kadernota's
- 100 a 2016-001536_getekend raadsbesluit Huis vd Stad.pdf
- 100 b 2016-001536_getekend raadsvoorstel Huis vd Stad.pdf
- 101. Doorvertellen communicatieve verkenning bestuursakkoord 'Door' 2014-2018 versie 8 oktober 2014.pdf
- 93. ZOMERNOTA 2012 DEFINITIEF 11 SEPT.pdf
- 94 inkoop- en aanbestedingsbeleid Apeldoorn vastgesteld Raad 11 juli 2013.pdf
- 95 06 VJN 2017 Doorbraaknota.pdf
- 96 Intern controleplan 2017 gemeente Apeldoorn def.pdf
- 97. Financiele verordening 2016 na vaststelling raad.pdf
- 98 Controleverordeningt.pdf
- 99 HRM-visie_2013-2016_samen_werken_aan_een_betrokken_uitnodigende_en_slagvaardige_organisatie.pdf